Bentos betraktelser

Livet ur en Leonbergers perspektiv


2 kommentarer

Lite trött blir man ju

Det är faktiskt inte annat än att man blir lite trött på ett och annat för tillfället. Det jag är mest trött på är faktiskt snabeldraken. Nu är det sånt där väder som han gillar nåt alldeles galet. Han springer runt här typ varje dag och gapar. Jag tycker inte om det alls. Det är bättre att han håller sig i sitt rum, för då är han åtminstone tyst och lugn. Nej, nu får det komma snö. Snabeldraken gillar inte snö, för när det är snö och riktig vinter så håller han sig i sitt rum en hel del.

I övrigt har jag inget emot vädret. Det är inte för varmt och man orkar liksom mer då. Regnet är väl inte så kul, men så länge det inte regnar uppåt så är det inget större bekymmer för varken chefen eller mig. Chefen säger dock att hon önskar lite mer sol.

Nu har jag nyss stått i soffan och betraktat snabeldrakens framfart och vrålande. Det blev jag trött av, så nu ska jag relaxa lite innan maten. C ya. Over and out.